Segur que això ja us ho han preguntat moltes vegades.
Hola, tinc 16 vora de 17 i la veritat es que no me besat mai en ningú, ni res. I començo a pensar que jo soc el problema, m'agradaria tenir una relació amb algú, però soc molt tancada i quan algun noi bec que em tracta d'una forma especial ( com si li agrades) em torno molt borde i l'allunyo. No és que em doni presa però es normal que vulgui experimentar, i no tinc cap experiència en cap terme. No se que fer!!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs com dius tu ets molt responsable de que no t'agis besat encara. Si tu evites tan aquesta situació posan-te borde és impossible que els altres endevinin què fer i tinguin ganes d'apropar-se.
Què et passa? creus qeu tens por de que et facin mal? creus que no agradaras a ningú? Tan la por com aquestes creences errònies sobre tu mateixa no funcionen .
Tots tenim por a vegades, el que passa és que hem de ser valents per afrontar-la. Ets me´s capaç del que et penses de superar que algun noi et digui que no. A més, també et diran que si de tan en tan. I així també et vas entrenant i fent més forta per aconseugir el que vols.
Respira i confia en tu quan vulguis fer un pas. Pensa que si et quedes parada ala linia de sortida no aconseguiràs ni arribar al primer tram. Poc a poc un va veient que com més valent és, més capaç es veu de superar les pors o els possibles desenganys i es veu més fort. I a poc a poc un es va acostant a la emta.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat