LA VIDA
HOLA BONA TARDA .
Cada dia de la setmna fins divendres es molt dificil pero finalment es un record qu een fa senti urgullosa de mi qu ehe fet el millor i qu ecada setmna anire aprenen ccoses noves i que m'anire ven mes gran i mes gran .
tambe hos volia pregunta
- a mi el meu sommni es quedar amb les meves amigues un dia per passejar perque qquant jo miro fotos de les meves amigues a l'instagram... començo a plora perque a mi tambe m'agradaria fer-lo a l'estiu.
quant aaribi el estiu tinc por que truqui per quedar i en diguin que aixo cada semana per quedar .
que puc fer .
graçies
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot feliitar-te per saber que a la vida tots aprenem a poc a poc i que aixi anem creixent i fent-nos valents.
Llavors dir-te que de por tots en tenim, i que els somnis s'han de viure i lluitar per aonseguir. La por a vegades hi és, però si ens quedem amb la por no arribarem mai a allà on volem.
Sigues valenta. Truca a les teves amigues , fes plans que t'agradin. SI alguna amiga et falla, busca nous grups de gent. COm més gent tinguis més opcions i més sabràs amb qui realment estàs bé i et tracta bé.
Endavant! Fés el que tinguis ganes i a mesura que facis veuràs com els pors desapareixen!
Eli Aulet www.interpersonal.cat