17/02/2015 19:27 CC. TST
Hola!
Primer de tot, gràcies per ser aquí quan us necessitem i per respondre'ns tots els dubtes.
No és un tema meu, si no d'una amiga. Tenim 17 anys i a una amiga meva li agrada el seu ex, però aquest noi està sortint amb una altre noia de la classe. El cas es que el noi no sap el que la meva amiga sent per ell, i la novia tampoc ho sap. Fa menys de dos mesos van fer un any i la meva amiga va estar bastant depre. Aquest noi i ella són bastant amics i parlen tant per whatsapp com en persona. Molts cops hem patit la situació en que estem a la classe i la parelleta començen a enrredar-se davant dels nostres nassos, i jo m'enporto a la meva amiga perque no ho vegi. Ella vol oblidar-se d'ell, perque no fa més que enportar-se decepcions.
Posaré un exemple:
Fa uns dies va ser l'aniversari de la meva amiga, i el seu ex la va obrir per whatsapp i la va felicitar amb petonets i cors i coses realment boniques. Com és normal, va obrir el instagram per veure una felicitació que li havien fet i, al obrir-lo, va veure una foto que havia penjat on sortien la parelleta fent-se un petó, i ella es va posar molt trista i va dir que l'havia d'oblidar.
Jo també crec que l'hauria d'oblidar, ja que no pot estar més de dos dies sense veure'l sense posar-se histèrica. Em podrieu donar algun consell per ajudar-la a oblidar-lo?
GRÀCIES!!
InterPersonal

Hola Arii! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs la teva amiga ho està passant malament, eprquè en aquesta situaicó el que va millor és la distancia i el temps.
Desenamorar-se és un procés i s'ha de donar espai i temps per a què l'oblidi. SI està pendent de les xarxes socials i de veure'l serà una tortura.
la pots ajudar oferint-li altres plans divertits i xerrant d'altres coses. Si es passa el dia amb ell al cap és impossible superar-ho ie stà millor.
Se que és dur, però hem d'acceptar aquestes situaicons. Moltes vegades la vida no va com voldriem.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat