edat TT
estic enamorada d'un noi 5 anys mes gran que jo , ell en té 19 i jo 14 acabats de fer
segons ell jo tambe linadgrado i ell està a launi estudiant a bcn estem vivint a més de 100 km de distància pero els caps de setmana puja al poble
ens agradem bastant pero no sé que en pensarien els meus pares
i si em demanés per fer l'amor? jo encara no estic preparada...........
ajudam siusplau :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Si t'agrada intenta anar-lo coneixent però respectant el que tu vols, sents i fins on vols arribar amb ell. Si no et sents preparada, no podem fer passos endavant quan no estem preparats, no sortiria bé i no et sentiries gens bé amb tu mateixa. Seria fallar-te a tu mateixa. Pel que dius dels pares, t'entenc. Els pares pateixen molt per aquests temes, es preocuen molt encara que a vegades ho demostrin amb enfadament. El més important i fonamental és com tu et sents amb qui decideixes estar. Evidentment, el rang d'edat i que ell ja estigui a la universitat comporta riscos, com amb totes les relacions, el que t'has de plantejar és si estàs disposada a viure amb aquests riscos, si estaràs còmode o si això et farà estar massa pendent d'ell i de la relació i disfrutar-la poc. En les relacions hi hem d'estar per disfrutar, no per patir ni per dependre d'algu, sinó creem relacions tòxiques i les relacions han de ser sanes! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga