ja vaig fer una pregunta semblant !!!😱😨👿😲
Hola fa uns mesos vaig escriure k tenia q un amic molt bo amb mi i aixo i k em cuidava molt pero... k sempre fa lo mateix kuan li mola una tia em deuxa de parlar i aixo...i a mes ell viu lluny i ja fa mes dun any k no ens veiem bnu el cas eske em vaig enfadar i les meves amiges el van obrir i aixo i al cap dun temps els vaig obrir jo dienli k mavia fet mal i aixo i em va dir k si elles no lagesin ober i jo li vaig dir k si limportes la seva amistat amb mi ages parlat amb mi i va sudar bnu fins aki ja ja u savieu durant unes semanes e intentat no pensar amb ell pero... e tornat a caure! Avui e somiat amb ell (ja u se molt patetic) i e estat tot el dia pensant amb ell i ske no el vui perdre de veritat k no vui..
I stuc feta un lio...
Sisplau contesteu k hi han algumes consultes k no me les eu contestat
P.D)agrairia k la consulta la contestes la Helena Gale.
Bnu moltes gracies 😍😘😄
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Com sabràs l'Helena Galé està al consultori de sexualitat, i no al de psicologia, per tant, respon únicament preguntes relacionades amb temes de sexualitat en aquell consultori.
Si no el vols perdre el millor que pots fer és parlar amb ell, però has de tenir present que tu t'has de fer respectar, si realment veus que ell no mostra interès per tu i que quan està amb altres noies et deixa de costat, potser estaria bé que et plantegessis si et val la pena o no tenir una persona així a la teva vida.
Molts ànims
www.consultajove.cat