Ajuda siusplau!!! no se que fer
Hola, tinc una consulta: jo soc una noia de 14 anys y medeixo 1;54 i peso 61kg les meves amigues em diuen que estic una mica rexonxona i jo tambe crec aixo, no se que em pasa que he comensat fins i tot a tenir fastig del meu cos .em podrieu dir si estic be? O necesito baixar una mica de pes?
(L'estiu passat no vaig ni anar a la platja per vergonya)
Un altre pregunta: m'han sortit estries a les cames i als pits, perque surten??
Em podrieu dir algunes maneres de fer desapareixer les estries?
Graciess
Una abraçadaaa!!!!¡¡¡ ?
Sara Bujalance

Hola! No facis cas del pes en sí, el número que surt a la bàscula només és orientatiu i només amb això no es pot determinar si una persona està en el seu pes o no. El que sí és important per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. I si tot i així tens dubtes sobre el teu pes pots anar al metge i demanar-li consell. I molt important, no t'obsessionis amb aquest tema, recorda que estàs en edat de creixement i has de tenir paciència fins que el teu cos faci "l'estirón", l'únic que has de fer tu per assegurar-te un bon creixement, salut i pes és menjar bé i fer esport. Molts petons!!