Sempre igual...
Bondiia:) Soc una noia de 14 anys cap a 15 i peso 66 quilos. No tinc cap problema amb el menjar i perdo ràpidament. Em bull aprimar pero sense que els meus pares ho sapiguen. L'altre dia, vaig dinar una mica i no em vaig quedar en gana, estava be, però ma mare em va dir que, dissimuli el que dissimuli, ella sap que em bull aprimar i no ho he de fer així.
Com estic de pes? Caldria fer una mica més de dieta, veritat? Esque, em passa que, jo dic el meu pes i tots es queden bocabadats perque no pareix que pesi això. No estic prima pero bull aprimarme. Com estic?
Sara Bujalance

Hola! Per saber si 66 quilos són un bon pes o no és necessari tenir en compte altres criteris com l'alçada, genètica, estil de vida, estat de salut, etc. per això és important demanar-li consell al metge en la revisió, ell/a ens ho pot dir. Però, en principi, 66 quilos seria un pes normal en una noia de 14-15 anys, però ja et dic, parla amb el metge per quedar-te tranquil·la del tot. A part d'això, per assegurar-te un bon pes només cal que mengis equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. No cal que facis cap dieta en concret, i encara menys que intentis aprimar de forma amagada, ja que això podria perjudicar molt seriosament la teva salut i, fins i tot, podria acabar convertint-se un una malaltia mental greu com l'anorèxia. Aprofita que la teva mare s'ensuma que vols aprimar i parla amb ella sobre com et sents, segur que t'ajudarà. Molts petons!!