no se si l'estimo
fa un temps vaig estas sortint amb un noi. Era molt atent amb mi, em cuidava molt i sempre es preocupava. Ho vaig deixar jo perquè m'agoviava una mica i no tenia temps. Fa poc vaig tenir molts problemes i ell em va ajudar amb tot, m'ha demostrat que a canviat i hem desidit donarnos una altre oportunitat. tot aniria molt be si no fos perquè tinc molts dubtes. no se si l'estimo tan com ell a mi, ni tansols se si l'estimo, realment no se si ha canviat o si tot tornara a ser com abans, i sobretot nose si vull sortir amb ell. La consulta es, psicolegs de adolescents.cat, ens donem una altre oportunitat o els meus dubtes mataran la relació? moltes gracies.
InterPersonal

Bona tarda,
Primer de tot donar-te les gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
A aquesta pregunta que planteges només tu pots donar-li resposta.
Has de valorar si creus que podràs tenir una relació sana amb tots aquests dubtes que dius que tens, i anar-los aclarint-los sobre la marxa (amb la possibilitat que te'n adonis que no és el que vols, i hagis de prendre la decisió de deixar la relació) o si pel contrari, has d'esperar-te, donar-te el teu temps, aclarir els teus sentiments, i després, prendre la decisió de si vols estar amb ell o no. Tu mateixa has de valorar que és el que prefereixes i que és el que et farà estar més tranquil·la i segura del que fas.
Molts ànims!
www.consultajove.cat