Estic gorda!
Hola adolescents! Tinc un problema i és que no m'agraden les meves cuixes.
Faig 1,50 d'altura i de pes uns 44 k , em sento molt gorda ... I no se qe fer...
Als patis de l'insti no menjo res i quan arribo a casa em fan menjar el dinar per obligació, però en canvi per a sopar només menjo fruita.
No ho se que tinc que fer, si aprimar-me o no !! Per això necessito la vostra ajuda.
Moltes gràcies adolescents!
Sara Bujalance

Hola Àngela! El teu pes està bé, NO necessites aprimar! A més, saltar-se àpats i no menjar fa engreixar a mig/llarg plaç perquè el cos "s'espanta" de no rebre aliment i es defensa aprenent a engreixar per tal de fer més reserves d'energia davant l'escassetat d'aliment, de manera que si vols mantenir un bon pes no et saltis cap àpat i fes-los bé (sopar només fruita és massa poc). No menjar pot fer aprimar els primers dies, però després fa engreixar!. Menja equilibrat, variat, suficient (sense passar gana) i fes esport, aquestes són les pautes per mantenir un bon pes, com el que ja tens. Aprimar una part concreta del cos, com les cuixes, tampoc és possible, però el que sí pots fer és fer esport, ja que és una molt bona manera de treballar la figura. Fer bicicleta, step o patinatge t'anirà bé per treballar cuixes. Molts petons!!