Estic gordaç
Hola adolescents! Tinc un problema i és que no m'agraden les meves cuixes.
Faig 1,50 d'altura i de pes uns 44 k , em sento molt gorda ... I no se qe fer...
Als patis de l'insti no menjo res i quan arribo a casa em fan menjar el dinar per obligació, però en canvi per a sopar només menjo fruita.
No ho se que tinc que fer, si aprimar-me o no !! Per això necessito la vostra ajuda.
Moltes gràcies adolescents!
Sara Bujalance

Hola Àngela! El teu pes està bé, NO necessites aprimar! A més, saltar-se àpats i no menjar fa engreixar a mig/llarg plaç perquè el cos "s'espanta" de no rebre aliment i es defensa aprenent a engreixar per tal de fer més reserves d'energia davant l'escassetat d'aliment, de manera que si vols mantenir un bon pes no et saltis cap àpat i fes-los bé (sopar només fruita és massa poc). No menjar pot fer aprimar els primers dies, però després fa engreixar!. Menja equilibrat, variat, suficient (sense passar gana) i fes esport, aquestes són les pautes per mantenir un bon pes, com el que ja tens. Molts petons!!