ajuda siusplauu! No sé que em passa!
Hola! Tinc 14 anys i dede f tres dies que continuamen tinc unes senscions molt extranyes. El qque sento es com si de cop no estigues dintre del meu cos pero tot i així se que ho estic. És com una espècie de somni. Estic molt espantada perque no entenc el quw em passa. Vull dir, quan algú em parla el sento pero com si no fos real. Tot i així puc contestatar pero quan parlo sento que no soc jo la queparla i de vegades faig alguna cosa i després no se si la he fet realment.es com un mareig.... es molt extrany i em costa molt de decriure. He de explicar que he provat l maria tres vegades (ara ja fa un temps) i les sensacions son molt semblants. Tinc por de que estigui relacionat. Tambe em fa cosa dir-ho a casa perque l mev mare te algun malaltia mental (no mhan dit encara el que és pero te alucinacions ) per la cual h estt ingresdingresda minim dues vegades. No crec que tingui a veure am les meves seNsAcions pero no es gaire trtranquilitzant. Repeteixo que em f bstnt por prlar-ho amb els meus pares. Primer m'agradaria tenir una idea del que em passa. Siusplau necesito ajuda... minimamen consell que no requereixi anar directament ls pares.
Pd: està clar quE la idea de tornar a provar la marihuana esta totalment eliminada.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
El millor que pots fer en aquests casos és anar al metge a què faci una valoració del que et passa per tal de què pugui descartar qualsevol cosa que t'estigui provocat aquesta sensació que descrius.
Se que dius que no vols parlar amb els pares, però segurament sí que serà necessari que recorris a un adult que et pugui portar al metge. Potser hauràs de trobar la manera que t'acompanyin al metge explicant-los la situació per sobre, i després a la doctora pots explicar-li amb més detall sense que els teus pares estiguin al davant.
Si no et val cap d'aquestes situacions, anima't a parlar amb la psicopedagoga de l'escola, ella segur que et pot orientar una mica, i és un recurs que tens molt a mà en el mateix centre.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat