Nois i amigues
Hola, habera desde fa un temps he começat a quedar mes amb amigues. Pero ara la meves amigues tenen novio hi ha vegades que elles queden amb el novio i jo hem quedo sola d'aguanta espelmes o amb una altra persona i ells, o directament no quedo. Abegades hem sento sola, es a dir que veig les me ves amigues i a mes gent amb parella i jo estic sola.
Ara be el problema, soc molt timida per coneixer gent, es a dir conec a nois que hem cauen geneial puc parlar hores amb ells en persones pero per whatsapp no se de que parlar. No se que fer per tontejar amb ells com diuen les meves amigues, elles diuen que he de ser menys timida i treure temes de conversa pero no se com fer-ho.
Gracies.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Dir-te que tens una part molt positiva que has de tenir molt present. A la gent normalment el que més li costa és parlar cara a cara, en canvi tu aquesta part la portes molt i molt bé. Dius que pots parlar amb ells durant hores, això és genial!
Ara et toca la part aparentment més senzilla, i és intentar fer el mateix que fas cara a cara via xat. Si al principi et costa, pots intentar demanar-li ajuda a una amiga de confiança! Ja veuràs com de mica en mica et sents molt segura.
No vulguis tenir pressa, ja veuràs que quan menys t'ho esperis arribarà el teu moment. El millor amb aquests temes és tenir paciència i no voler córrer massa, així d'aquesta manera quan trobis la persona segur que estaràs segura de la decisió que prens.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat