Amigues...
Tinc una amiga que creu que la nostra colla passa d'ella però no es veritat i no s'ho deixa explicar per molt que ho intento. Resulta que per carnaval es va enfadar amb una del grup i ara no ens parla a ningú que estigui amb ella i no sé que fer. Algun consell?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot dir-te que la teva amiga pot estar molt orgullosa de tenir algú com tu que es preocupi tant, tot i que ara estigui enfadada i potser no ho valori.
Pots intentar parlar amb ella en algun moment que estigui tranquil·la, o pots provar d'enviar-li un correu o escriure-li per tal que pugui saber la teva opinió sobre el que va passar. Si tot i així no vol parlar, potser hauràs de respectar-la, donar-li el seu temps, i parlar amb ella més endavant quan estigui més tranquil·la.
Molts ànims
www.consultajove.cat