No estic bé
Hola,
fa temps que tinc problemes, desde que era petita, i tot va començar amb el divorci dels meus pares. A partir d'aquell moment, tot va cambiar, i van començar a pasar coses. Mai he dit el que sento de tot aixo als meus pares, perque no vull que es sentin malament i es preocupin per aixo, perque sé que ja tenen prou amb els seus problemes. Soc una persona molt tancada, sempre em callo els problemes i acabo plorant per la nit. Al dia següent dissimulu amb un somriure fent com que no ha passat res, i es veu que s'em dóna bé això de actuar perque ningú mai m'ha preguntat si estic bé.
El cas es que porto l'autoestima pel terra i úlimament les coses em surten fatal i jo ja no se que fer. He trobat un noi que fa que m'oblidi d'aquests problemes que m'atormenten. El cas es que el vaig coneixer cap a la primavera de 2014, i parlavem per twitter fins que ens vam veure per primera vegada a un event. Fa un temps vam tornar a quedar. M'ho passo genial amb ell i la veritat es que m'agradaría ser algo més que amics, pero sense sortir amb ell. Es a dir, a mi ell m'agrada, no se si jo li agrado, pero hi ha gent que diu que si. En realitat jo vull passar mes temps amb ell, pero vivim a hora i mitja l'un de l'altre i no se si dirli de quedar, perque no se que podem fer junts al carrer jajaja.
Vull ser mes que amics pero sense ser novios, com si tingués un amic gay, quedarme alguna tarda a casa seva jugant amb ell, anar algun lloc, resumint, fer coses junts sense ser novios. En realitat si que m'agradaria ser novios, pero si la meva familia s'entera de que surtu amb un noi 3 anys mes gran que jo que he conegut per internet... xD
El cas es que necesito consell, per sentirme millor amb mi mateixa, saber el que vull fer, que hi faig jo aqui, com puc aproparme a ell, com podem tindre una relació mes unida, etc.
GRÀCIES.
Elena Crespi

Hola incomprendida! Gràcies per confiar en nosaltres!
Primer de tot dir-te que potser és important, per estar millor, que puguis parlar amb naturalitat de com et sents amb els teus pares. És important que no t'ho vagis guardant i que ho puguis compartir amb ells.
Sobre aquest noi, també és important que si quedes amb ell a soles ho diguis a algú de casa teva ja que mai se sap què pot passar i sempre és millor anar ben previnguda. I potser el que has de fer és anar-lo coneixent per veure què sents i què sent ell.
Però no quedis mai amb algú que no coneixes del tot a soles si no ho sap algú de casa teva. eNCara que et costi és important dir-ho.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat