alimentació
Bona tarda!
Durant aquest temps he estat mirant aquesta pàgina, realment m'ha cridat molt l'atenció, està tot molt ben organitzat i les noticies són molt interessants!
Aquest consultori m'ha cridat l'atenció, i volia aprofitar per preguntar-te o preguntar-vos, que hauria de fer per baixar pes, faig 1'55 d'alçada i peso entre 43-45kg, se que estic bé de cos, ja que el mes passat vaig anar al metge i em va dir que estava perfecta i que el meu pes era ideal, però tinc un problema, no em veig ni gorda ni prima, em veig normal, però m'agradaria estar una mica més prima ja que tinc cel·lulitis per el cul i darrera les cames, i no m'agrada, últimament he deixat de menjar dolços, el que passa que algun dia sempre cau alguna cosa! Faig 4 hores d'esport a la setmana i un cop al més faig una excursió a la muntanya, vaig a esquiar, i de tant en quan vaig a corre, em moc bastant la veritat, però si més no, no m'agrada aquesta cel·lulitis que tinc, el meu cos de rellotge se que es per genètica, però dubto molt que la cel·lulitis sigui per això.
M'he fet dietes, i amb la meva mare volem anar al nutricionista per a que em faci una dieta, però quan li dic es a la nit, i van passant els dies i mai anem... i em sap greu, ja que m'importa molt.
Si em podries donar algun consell aixi més específic per aprimar-me t'ho agraïra molt la veritat.
Moltes gràcies, petons!
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que no et fa falta aprimar res perquè el teu pes ja està bé i ja estàs prima, tal i com et va dir el metge i, de fet, no és gaire bona idea que aprimis perquè això podria provocar-te problemes de salut i de creixement. A més, ja fas molt esport que, combinat amb una alimentació equilibrada, és la millor manera per mantenir-nos en forma i tenir una bona silueta. Potser el millor consell que et puc donar és que no siguis tan exigent amb tu mateixa i que aprofitis la bona salut i el bon cos que tens. I pel que fa als dolços, no t'amoinis, no cal eliminar-los de la dieta perquè en podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne en excés, de manera que si algun dia cau un dolç no passa res, disfruta'l!. Si vas a un nutricionista veuràs que et dirà el mateix que et va dir el metge i que et dic jo ara, de manera que el que t'aconsellarà és com menjar de cara a mantenir un bon pes, com el que ja tens, i una bona salut també. Pel que fa a la cel·lulitits, pensa que és normal en el cos de la dona perquè té molt a veure amb el fet de tenir hormones femenines. Treure-la és complicat, però el que sí pots fer és mantenir-la a "ratlla" menjant bé, fent esport i bebent prou aigua (i res de tabac!).Molts petons!!