Cuixes grans?
Hola! Soc una noia de 16 anys, i el meu cos està força bé en general. Estic mes aviat prima, però tinc molta cadera, i tinc les cuixes molt grans. La meva mare diu que és perquè faig natació i tot això, però no em serveix pensar que m'he d'estimar tal i com sòc. Hi ha alguna manera de reduïr les cuixes( fent exercicis concrets, etc)?
Sara Bujalance

Hola gwen! Pensa que el cos de la dona té, de forma natural, les cuixes i les caderes més amples perquè biològicament és necessari que sigui així per tal de que algun dia pugui mantenir el desenvolupament d'un embaràs i dur a terme el part. El model de bellesa actual és un model irreal perquè no representa el cos d'una dona de forma real (recorda que moltes de les fotografies que veiem als anuncis hi ha photoshop i "trucs" per fer-nos veure coses que en realitat no són així), de manera que no val la pena inspirar-se en el model de belles actual perquè és un model de "mentida". A més, pensa que a les caderes i les cuixes no hi ha només "xixa", sinó que també hi ha ossos, i aquests no poden aprimar-se. Però tot i així, si vols fer exercicis per posar en forma les cuixes i les caderes en concret pots fer bicicleta, patinatge, step o aquests exercicis:
), fent aquests exercicis de forma habitual posaràs en forma caderes i cuixes. MOlts petons!!