L'i agraduuuuuu????
Hola, mira esq nose si li agrado al noi que m'agrada.
Sempre q parlem ens mirem als ulls(i sento cmo si conectesim), sempre acabem rien, i bueno al whatsaapp sempre ens posem cors i tal, pero ell ja sap que em mola pero jo ns si li molo, perque no mu a dit mai.
Ademes no se com lligarmo... majudes????
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
L'única manera que tens per saber que sent ell és preguntar-li directament. Moltes vegades intentem interpretar els sentiments dels altres amb els seus actes: com ens mira, com ens parla, etc. Això moltes vegades pot donar peu a confusions, podem pensar que actua d'aquesta manera perquè li agradem i que després no sigui així. És per aquest motiu que el millor que podem fer és assegurar-nos i preguntar-li directament a la persona. D'aquesta manera evitem possibles disgustos.
Si teniu bona relació, pots fer-ho de diferents maneres: dir-li directament, preguntar-li amb alguna indirecta... En aquests moments hem de posar en una balança: la por a la seva resposta, o quedar-nos sense saber que sent l'altre.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat