Sóc raro
És una merda ser tartamut i adolescent a la vegada. No em sento vital ni enèrgic, no tinc ganes de fer coses ni obrir-me al món, conèixer gent nova, fer amics,... Sempre visc tancat dins del meu cercle i em preocupa... Em sento una escala per sota de tots els meus amics (sempre parlant de sexe i de a veure quina està més bona o menys) i sobretot tinc molta por al futur, molta...
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Dir-te que entenem molt com et sents, no ha de ser fàcil la situació que dius estar vivint. No sabem quin és el teu cas, i si estàs o no anant a un especialista pel tema de la tartamudesa, dir-te, en cas que no estiguis anant que hi ha especialistes que et poden ajudar molt amb aquest tema i t'ajudarà a guanyar confiança en tu mateix.
Per tal de treballar la part més emocional, com l'angoixa, la por, la inseguretat... pots intentar buscar suport psicològic. Això sempre pot ser un recurs molt útil per moments en els quals ens sentim més dèbils i insegurs.
Molts ànims
www.consultajove.cat