PES
Sóc una noia de 14 anys, que sóc baixeta, només faig 1.60m màxim però peso 52... A mi el número no em preocupa massa, però tinc molta cuixa i panxa. I llavors em noto grassa...
És normal que tingui les cuixes tant amples i grans, i bastanta panxa?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola Vílio! EL teu pes està molt bé per la teva alçada, és impossible que tinguis cap part del cos tan gran com dius. Això vol dir que com que el teu cos està bé, si et veus/notes grassa es tracta d'un problema de percepció, o sigui, de com et veus tu a tu mateixa. El que està passant és que et veus més grassa del que realment ets. Per solucionar això procura no pensa massa en el pes o el cos i parla amb la teva gent de confiança sobre com et sents, això t'ajudarà a veure't tal i com ets i sentir-te bé amb tu mateixa. Per una altra banda, per assegurar-te un bon pes i un bon tipus és important menjar equilibrat i fer esport habitualment. Si vols treballar cuixes i panxa especialment fes bicicleta, step o patinatge. Molts petons!!