NO SE QUE SENTO
Hola,
Tinc molts dubtes respecte a un noi. L'any passat, al juny, vaig sortir amb un noi, però vaig tallar amb ell perquè em va aclaparar molt. vaig pujar al meu poble i a l'estiu vaig estar "de lio" amb un altre noi (del que em va costar molt oblidarm-en). Al começar el curs ens vam estar barallant i insultant (tant que vaig pensar d'anar a parlar amb el meu tutor), pero fa una setmana la cosa va cambiar, i vaig començar a sentir algo per ell... el divendres vam anar al cine, i jo el tenia sentat al costat i vaig sentir algo que mai habia sentit. El dissabte, em va dir que m'estimava i que si volia sortir amb ell, jo li vaig dir que si. però no se si he fet bé... Perquè no se que sento. Hi ha cops que no puc parar de pensar en ell i uns altres que penso, però que he fet?. el pitjor problema es que la meva millor amiga, també és la seva millor amiga, així que tampoc m'ajuda molt... No sé que fer... estic feta un embolic. No sé si he fet malament en dir-li que si sense saber el que sento... però tampoc vull tallar amb ell... perquè penso que m'agrada.La meva millor amiga em diu que jo a ell li agrado molt... A més no sé de què parlar amb ell, perquè em poso nerviosa i ell és tímid, molt tímid en aquestes coses. Ajuda siusplau! (perdó si hi ha faltes d'ortografia)
un petó i moltes gràcies!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
És normal que tinguis dubtes, quan iniciem una relació sense estar del tot segures del que sentim és habitual que ens trobem en situacions com la que tu planteges. La solució, però, només la saps tu. Necessites aclarir els teus sentiments, i l'única manera de fer-ho és amb temps, escoltant-nos a nosaltres mateixes i tenir paciència per anar descobrint els nostres sentiments.
Aquí la teva decisió: has de valorar si pots aclarir els teus sentiments mentre estàs amb ell, o si per contra, necessites estar sola per saber el que sents i prendre una decisió.
Pel que fa a la timidesa, dóna-li una mica temps, és possible que a poc a poc es vagi alliberant d'ella i pugui mostrar-se diferent, i possiblement a tu et passarà el mateix. Pensa en coses que tingueu en comú, aficions, amics... parleu de temes que us interessin als dos! Segur que n'hi ha molts!
Molts ànims!
www.consultajove.cat