Ajudaa
tinc 13 anys peso uns 54 kilos i medeixo 1,70 aproximadament estic be ? (yo em veig gorda sobretot de cames no sóc una persona que menji molt per dinar no mejo kasi mai res numes avegades un entrepà no ezmorzo numés un entrpè al colle i el sopar molte vegades no sopuu i no mejo fins dema a l'hora de patii i aun así em veig gorda creus que si no menjes l'entrepà del pati cnviaria algo s k mobliga me mare moltes vegades a menjar
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és baixet per la teva alçada, així que estàs prima i no has d'aprimar res més perquè podries tenir problemes de salut. Si vols mantenir un bon pes i no engreixar el que has de fer és NO saltar-se cap àpat i menjar de tot, de manera que és molt important que esmorzis abans de sortir de casa i després al pati facis un entrepà, per exemple. Si ens saltem àpats i/o passem gana, el nostre cos ho interpreta com una amenaça per a la salut perquè no rep prou energia i aleshores s'esforça en engreixar per aconseguir reserves d'energia. De manera que fes cas de la mare i menja, és la millor manera de no engreixar. Molts petons!!