tinc les cames gordes😿!!?
Peso 70 kilos i medeixo 1'71 faig esport dos cops a la setmanani menjo be pero tinc les cames gordes i sobretot el cul (tambe tinc panxa)ja no se que fer!!
Sara Bujalance

Hola Lena! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com les cames o la panxa. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames, menjant equilibrat i fent esport habitualment, com ja fas. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos i estar en forma. Si vols treballar cames en concret, fent bicicleta, step o patinatge de forma habitual farà que les vegis millor. I si vols treballar panxa, fes abdominals i exercicis amb un hulahop perquè van bé per panxa i cintura. Molts petons!!