Estic bé?
Hola adolescents.cat! El cas es que jo em noto molt gorda, medeixo 1'58 i peso 56 kg aproximadament perque no m'agrada pessar-me. La meva mare em diu que és que jo ting els ossos grans i que quan creixi estaré millor. Jo no em noto bé i tampoc malament, sol m'agradaria tenir una bona salud i a la vegada sentir-me bé amb mi mateixa
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no t'has d'amoinar. A més, fes cas de la teva mare perquè el pes també depèn de la constitució genètica de la persona, per exemple. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat i fer esport habitualment. També és important que tinguis paciència, ja que com diu la teva mare, encara estàs creixent i a mida que el teu cos vagi madurant, t'aniràs trobant més còmoda amb ell. Parlar sobre com et sents i les teves preocupacions amb la teva gent de confiança, com els pares i els amics, t'anirà bé per sentir-te millor amb tu mateixa i valorar-te de forma positiva, així que no et quedis els neguits a dintre i comparteix-los amb els que t'estimen. Molts petons!!