M'agrada un noi., i nose si li agrado...
Hola, hi ha un nen que bueno.. em crida l'atencio, es el entrenador del meu germà, ell te 16 anys i jo 13, l'altre dia el vaig agregar al facebook i em obrir dien qui era, jo li vaig dir: La germana del Denis (el meu germà), i em diu: anda jajaj. Bueno i no vem parlar gaire mes... i cada dia m'agrada mes, nose que fer.
InterPersonal

Hola 200025! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És natural que no sàpigues si li agrades, teniu poca informaicó d'un i altre. Està bé que hagis fet un pas endavant i l'hagis agregat al facebook. També et recomanaria que intentis crear una relació més cara a cara: que el saludis i et presentis cara a cara, que intentis fer-te amiga seva, etc. Aquesta és una manera molt recomenable per aproximar-te a una persona que t'agrada. Així també el coneixeràs més i sabràs si realment t'agrada del tot, si et tracta bé i si li agrades a ell. No et precipitis, temps al temps. És molt important conèixer a l'altre! Gràcies epr la consulta. Eli Aulet www.interperosnal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga