Amor o amistat?
Holaa!! Crec que estic enamorada del meu millor amic... Necessito ajuda, necessito saber si m'agrada o estic confonent amistat... Mireu coses que pasen son aquestes:
- Em ratllo molt quan el vec am una de les meves millors amigues, quan sabraçen o ella li toca el cul així de broma, o quan no paren de riure junts, o es pasen cartetes secretes a lss classes, o un dia quan ell li va preguntar que li contestaria ella si li demanes sortir... Ja que em va dir ell que la estimava una mica...Pf
-Quan llegeix algo i passa de mi, me fa mal... M'emprenyo ràpid.
-O veure com comenta a les fotos d'unes guarres guapaa, guapetonaa...😒😒
Això són dos de les coses mes freqüents que pasen, però ni ha més :( He probat a allunyar-me d'ell, però va acabar fot pitjor... Perque em va dir que perque sudava d'ell com si no existis, que si havie de sudar d'ell per alguna persona, que m'oblides d'ell etc..pro ja està solucionat, però no se si l'estimo com un millor amic o com algo més...Sap moltissimes cosses que ningu sap, sempre necessito contar-li tot, i crec q m'agrada cridar l'atenció d'ell... o a classe girar-me somriure'l i que em torni el somriure😍 o quan em defensa...pff estic feta un lio!!😔 Siusplau contesta'm i ajuda'm,Mercii😘
Elena Crespi

Hola pelounicornio!
Doncs el que dius fa pensar que t'agrada una mica però això no ho sé jo, això ho has de descobrir tu.
Sembla que estàs una mica gelosa si hi ha alguna altra noia rondant o si diu coses a d'altres. Això pot ser gelosia d'amistat o d'amor. No sé ben bé quina és.
El que està clar és que per a tenir una bona relació amb ell (sigui d'amiga o de parella) la gelosia no et servirà de res.
És normal que et sentis malament i que vulguis que estigui amb tu. Però potser el millor que pots fer és parlar amb ell i explicar-li com et sents...
Qui sap... potser et sorprèn...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat