pffff *_*
Holaa!
Bueno lo qe vull comenta esqe fa dos semanes uaixii m'acomensa a mira un xiqet(io faxx 2n d'eso i ell 1r de batx) i macomensa a mira mol sas, quan astem al pati io i ls meues amiges anem dins al hall i ell pos se posa a prop meu i cada vegada m'asta acomensan a agrada mes, n se si ell sen lo mateix pero esqe ara tinc ganes de qe sige lo dia seguen per a tornarlo a vore per l'insti i pff... q tinc qe fee? cm averiguo si li agrado? Qe faxxx!!
Gràcies! Muaks!
InterPersonal

Hola Jana,
Moltes gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs potser hauràs de tenir una mica de paciència. Les presses no ens ajuden en aquestes situacions, a vegades cal deixar passar uns dies o setmanes per anar veient què ens agrada d'aquesta persona: si el fet que ell s'hagi fixat en tu, si la seva aparença o la seva manera de ser. A vegades, el fet que algú es fixi en nosaltres, o això ens sembli, fa que ens sentim molt més atractius i fins i tot més a gust amb nosaltres mateixos, però hem de vigilar no caure al parany!
Fixa't que no pots saber si ell sent el mateix i de moment tampoc saps com és. Per tant, aprofita aquests dies per anar-te acostant a ell o algun amic en comú i així conèixer-lo una mica més a fons per poder valorar si t'agrada o no.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat