Necessito ajuda...!
Hola, tinc un problema bastant gros però ni a casa ni amb les amigues no ho puc parlar... És que ningú m'enten i tinc por d'acabar malament... El cas és que, tinc 15 anys, i des l'estiu de l'any passat he estat controlant potser "exesivament" el que menjava ja que no m'hi sentía a gust amb mi mateixa. M'he aprimat uns 8 kg aproximadament des de llavors. Ara peso 45 kg i faig 1,70m. La veritat és que ara m'agrada com estic de prima però segons he llegit en diversos articles estic massa prima i em precoucpa perquè si menjo una mica més del compte ja m'estresso i faig el que sigui per desfer-me d'aquelles caloríes... També, si menjo una mica més ja em começo a imaginar que m0he engordat i em torno depre perquè m'agradaría estar bé amb mi mateixa.
L'altre problema, el més fort, és que a l'estiu em vaig comprar unes pastilles per aprimar però des de l'últim cop , a l'Octubre de l'any passat, no em vé la regla i encara no he tingut relacions ni res.
Els meus pares no m'ajuden en aquest tema, sempre han volgut que estigués "gordeta" i moltes vegades iem diuen coses com: Ena fa vergonya sortir amb tu perquè estàs molt prima o està com un cadàver... coses així i llavors és quan encara em venen ganes de mejar menys. La veritat és que no mantenim una relació molt oberta, són molt estrictes i exigents i per això necessitava demanar-lii ajuda a algú.
Sara Bujalance

HOla Stay Strong! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques és molt possible que estiguis patint una anorèxia i quan algú pateix aquesta malaltia ho passa realment malament. L'anorèxia és una malaltia greu perquè perjudica molt seriosament la salut física de la persona i també el seu benestar psicològic, i com més temps passa, més empitjora la situació. Però tot i ser malalties greus, es poden curar sempre i quan la persona demani ajuda. Rebre ajuda és la única manera de recuperar el control de la teva vida i aconseguir estar bé. Per això és necessari que parlis amb els teus pares. Sé que és difícil fer-ho, però és un pas que has de fer per superar tot aquest patiment. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. A més, tot i que ara les coses siguin complicades amb ells, oi que tu voldries ajudar-los si tinguessin un problema de salut greu? Ells també volen ajudar-te a tu. Dóna'ls l'oportunitat d'ajudar-te, si no els hi dius cada cop serà pitjor, tant la malaltia com la relació amb ells. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. MOlts ànims i molts petons!!