Pes??
Holaa!!
Mira medeixo 1'60 i peso 54... No em veig bé amb mi mateixa em veig MOLT gorda... No ho dic perque em diguin que estic normal perque se que no ho dira ningu perqe sé que estic grasa. Cada vegada que menjo menjar que engreixa o menjo massa dons ho vomito (si esque no hi ha ningu a casa o no em poden escoltar) els meus pares sospiten de mi ja que tmb me fet vegetatiana... Vaig exercisi cada dia i no veig resultats.. Porto una semana... Em veig el mirall i veig que el meu cul es molt gran, les meves cames, la meva panxa, els meus brasos, fins i tot la meva cara... Nose que fer ffaig tot el que puc i segueixo sentinma masa grasa...
Un petó
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! El teu problema no està en el pes (ja que el teu pes està bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, es tracta d'un problema de percepció. I el problema a això no està en aprimar (al contrari, l'obsessió per aprimar pot portar-te molts problemes i fer-te sentir cada cop pitjor), sinó que el problema està en aprendre a valorar-te i estimar-te a tu mateixa. No tornis a fer servir el vòmit com a forma per intentar aprimar, ja que vomitar no aprima (si coneixes a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius perquè el vòmit ni aprima ni engreixa), i és MOLT perillós per a la salut. Provocar-se el vòmit pot, fins i tot, provocar una aturada cardíaca, així que no ho tornis a fer. Per mantenir un bon pes tampoc cal fer-te vegetariana, sinó que el que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat i de tot, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. I molt important, parla amb la teva gent de confiança, com els pares i els amics, sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!