no se que passa
Hola,necessito consell siusplau.
porto unes setmanes molt malament, deprimida, pero la veritat no se que em pasa, estic com trista pero a la vegada no. Pot ser que fa 20 dies el meu novio i jo vam tallar, pero esque quan estavem junts jo tambe estaba una mica malament. Les meves amigues m'ajuden molt (algunes...)pero igualment jo els i dic que estic be i que no es preocupin per mi.Nose que em pasa. Ja no se que fer per estar feliç.
InterPersonal

Hola Patri17! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Com dius, els teus moments de tristesa poden tenir molt a veure amb la ruptura amb el teu nòvio. És natural sentir-nos tristos després d'una ruptura, perquè treure la tristesa ens ajuda a anar paint la situació. De totes maneres si ja fa temps que dius que no et sents del tot bé, seria moment d'aturar-te i veure què fa falta posar als teus dies per estar més satisfeta de la teva vida. Ara, però tenint molt en compte que tot no es pot tenir!!! Agafa un full i posar totes les àrees de la teva vida: amics i amigues, família, hobbies, relacions d'amor, estudis, temps per tu mateixa. A cada àrea valora del 0 al 10 com està i en les que hi posis puntuacions més baixes, mira què pots fer dia a dia per millorar i sentir.-te més satisfeta! No esperis que la vida et doni regals, mira tu què pots fer cada dia epr fer-te la vida més divertida i parla i disfruta amb les amigues amb qui confiis. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga