tinc sobrepes
Hola tinc 13 anys i estic a punt de fer 14. Peso uns 70kg mes o menys i mesuro 1,65aprox. Em costa fer exercici ja que no aguanto molt i a e.f. kuan ens fan fer activitats de força faig el ridicul. Ns k fer per aprimarme ja k intento seguir una dieta i el problema mes gran esk tinc molt d pit!! Necesito resposta amb ideas de com aprimarme.🙏
Sara Bujalance

Hola! No t'amoinis pel pes en sí, és molt relatiu ja que depèn de moltes coses, com la genètica, l'estat de salut, l'estil de vida, la forma del cos... Per exemple, si tens el pit gran és normal que pesin. L´únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat, variat (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si no estàs acostumada a fer esport és normal que al principi et costi, per això és important començar a fer esport de forma suau, i a mida que vagis posant-te en forma anar pujant la intensitat. Busca un esport que t'agradi i així faràs activitat sense adonar-te'n i passant-ho bé. MOlts petons!!