Com ho faig?[URGENT]
Hola! Dons jo tinc 14 anys, i porto 4 mesos amb el meu novio, ell en te 18. I dons m' agradaria que és quedes a dormir, ja que sempre m' ha fent molta emoció, però els meus pares no volen. Perque son d' aquells típics que proteixeixen massa a la seva filla. Que la intenten aïllar de tot. Ells diuen que són molt moderns i tal, però a la hora de la veritat no em deixen fer res, algun consell perque els meus pares els hi doni mes confiaça tan com, jo i el meu novio?
HELP ME!
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És normal que els teus pares intentin protegir-te. Segurament no volen que cap persona et faci mal i menys en temes d'amor. Pels teus pares també és difícil la seva situació, no ho oblidis.
Jo et proposo que intentis parlar amb ells i buscar alternatives. És a dir, potser que es quedi a dormir és massa aviat, però sí que pots demanar-los que passi la tarda a casa, o que vingui algun cap de setmana i passeu el dia junts... Així ells tindran l'oportunitat de conèixer-lo i anar agafant confiança.
Recorda que pas a pas s'arriba més lluny i es disfruta més del camí.
Una abraçada!
www.consultajove.cat