DUBTE AMORÓS MOLT URGENTTTT!!!!
Hola!
Tinc 13 anys, el meu problema és que l'any passat vaig sortir amb un noi 5 mesos i em va posar les banyes amb una amiga. Ara jo li agrado i si et dicc la veritat ami també m'agrada ell. Ens tirem la canya per whatssap, en persona no tant. La cosa és que els dos són molt vergonyosos i ell m'ha dit que vol sortir amb mi però clar en persona som molt tímids. Què faig? Algun consell?
Tinc un altre dubte,a veure, que amb 13 anys es molt aviat per liar-se? és que la gent critica molt. Sóc una adoolescent? O encara no?
MOLTÍSSIMES GRÀCIESS ADOLESCENTS PETONSS!!
14/02/15
InterPersonal

Hola anònima,
Si tots dos us agradeu i ho sabeu, ja teniu molta feina feta!
Potser abans de començar a sortir "oficialment" seria bo que us trobessiu alguna estona i anéssiu parlant. Així us coneixeríeu millor i podrieu anar guanyant confiança. D'aquesta manera us sentireu més còmodes i us disminuirà la vergonya.
Pel què fa als primers petons, és molt important que totes dues persones en tinguin ganes i, sobretot, se sentin preparades. No hi ha cap pressa per fer-ho, tots necessitem el nostre espai i moment per decidir si ens ve de gust o no. Així que pensa realment si estàs preparada, quan ho estiguis ho sabràs ;)
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat