yo 1eso el 1 de batx
hola!
estic enamorada dun noi de 1 de bat i yo fai 1 deso :( magradaria k em donesiu algun consell de com parlar amb ell perk ara es tipu macosto pero no dic re. i ami em parlat
- com em puc acostar mes a eel osigui parlan i tal?
- mencanta aqell noi es tan guapo pero te novia i aixo em fasitidia mol
InterPersonal

Hola Anna,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Està molt bé que tinguis ganes de conèixer-lo i parlar amb ell, això t'ajudarà a decidir si t'agrada o no de veritat.
Pots mirar si teniu algun amic en comú que et pugui fer de pont, o conèixer alguna de les seves aficions i mirar si coincideixen amb les teves. Una altra opció és parlar de temes que conegueu tots dos com l'escola, el professorat, alguna entitat esportiva, alguna festa del poble....
Per altra banda, tingues clar que si ell té parella, has de respectar aquesta decisió. És a dir, ell lliurement ha decidit estar amb aquesta noia, per tant, és possible que ara mateix no tingueu els mateixos objectius en aquesta nova relació. Però si tu ho tens clar i no hi pateixes, endavant!
Una abraçada
www.consultajove.cat