Hola, quin és el meu talent?
Hola!! Com puc saber quin és el meu talent? alguns diuen que el cant, altres el ball i d'altres l'escriptura. M'estic tornant boja! Vull saber quin és el meu talent per així estudiar alguna cosa que em surti bé i a demés que m'agradi... Gràcies!!
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs potser el que passa és que ets afortunada i en tens més d'un de talent!! Pensa que tots tenen molta relació amb l'art. Potser podries anar per aquí i t'obres més portes amb diferents tipus d'art. T'aniràs definint amb el tema i a mesura que vagis provant diferents coses i vagis tenint més informació de què et pot agradar més. Experimenta i busca gent que estigui relacionada amb el món de l'art (professors, professionals, etc) qe¡ue et puguin donar informació de com és viure, disfrutar i dedicar-se a una d'aquestes disciplines. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psìcòloga