pfff....esperant...
Hola,
Fa una setmana i mitja o algu aixi li vaig demanar sortir a un noi q ens explicavem tot....i li agrado pero va dir que primer ens coneixessim millor i aquestes coses vol que quedem i que ens veiguem mes....
Pero ell tmpc vol començar una relació perque fa molt q no surt amb ningu i li fa por...
Es bona eleccio la d'esperar i ja surgirar o ho deixo estar...??
Ptons
InterPersonal

Hola Glavi,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Jo no puc decidir per tu si has de deixar-ho estar o no. Crec que ell ha sigut sincer amb tu i prefereix conèixer-te una mica més (i potser cara a cara) abans d'iniciar una relació.
Has de ser tu qui ha de decidir si tu en tens ganes o no. Tens tot el dret a escollir el que necessitis. Però és evident que en una relació cal que les dues persones estiguin preparades i en tinguin ganes. Així que, primer observa't a tu si et ve de gust continuar amb aquesta relació d'amistat, o prefereixes apartar-te'n.
Una abraçada
www.consultajove.cat