Ajuda'm
Hola!
Tinc un problema. Tinc 16 anys i faig 1.74 aprox, i peso 95... això és molt? Necesito que em diguis si faig règim, o esport, o alguna cosa... El problema és que estic lesionada i no puc fer res d'esport, només tinc l'opció de fer una dieta pero tot i així sóc una noia que té molta gana i pf... Nose que fer. ja vaig anar a una dietista i em va recomanar de fer dieta però em vaig acabar cansant ja que no veia canvis.. em pots recomanar alguna cosa? merci!
Sara Bujalance

HOla! NO t'amoïnis pel pes en sí. El pes es tracta només d'una dada orientativa que depèn de moltes coses: genètica, estat de salut, estil de vida, activitat física que es realitza, edat, etc. Si ara estàs lesionada necessites fer repòs i concentrar-te en recuperar-te de la lesió. Quan ja estiguis bé, podràs fer esport sense problema. I tant si estàs lesionada com si no, no cal que facis cap dieta en concret, l'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat, variat i de tot, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
). I sobretot no t'obsessionis amb el tema del pes perquè viure i ser feliç va molt més enllà del pes. Vivim només una vegada i no val la pena amargar-nos pel tema pes. Molts petons!!