Insinuacions
Hola,estic molt confosa.
La meva mare esta separada i ja fa 5 anys s'ha casat amb un altre home. El cas es que quan era petita de vegades em tocava el cul fins que li vaig dir al meu pare i ell va parar, a sobre es va enfadar. Ara han pasat els anys i ja en tinc 14, la qüestió es que veig que em mira com si em volgués 'tocar', fins ara no hi havia donat importancia per aixo em vaig anar a viure amb me mare fa 1 any.Quan la meva mare se'n va a treballar i ell i jo ens quedem sols se'm fa molt incomode. Alguns cops quan m'estic canviant ell ha entrat a la meva habitacio de cop i algun cop m'ha vist amb roba interior. Jo ja li dic que piqui abans d'entrar a la meva habitació pero ell es posa a riure. Cada cop tinc més por de que abusi de mi, sé que no son alucinacions meves i no estic paranoica, jo sé com em mira. La meva ávia diu que tinc raó pero ella no pot fer res perquè es molt vella. La meva mare té els ulls bendats i no es dóna conta del que pasa, ella ho nega si li dic algo. Sé que no estic boja, cada día estic més anogoixada. Me mare no em pren en serio i li he intentat dir molts cops, no sé que fer, ajuda. Parlar en aquest cas no serveix perque aquest noi m'ha fet moltes putades a la vida. Molts cops que m'he barallat amb ell em diu que estic sola i ell no, crec que es veritat. Ni la meva familia ni els meus amics no poden fer res. El meu pare tampoc pot fer res perque ell está vivint a Igualada que esta a 2 hores d'on visc jo i casi no ens veiem perque visc amb me mare.
InterPersonal

Hola bonica,
M'he quedat molt sorpresa de la teva valentia! Vull que sàpigues que jo et crec i que no estàs sola. La situació que estàs vivint a casa no és tolerable i t'has de protegir! No pots viure amb aquesta angoixa i aquesta por dins de casa teva. Si sents que la teva mare no t'enten o no acaba de veure la gravetat de la situació, hauràs de buscar altres sortides.
Recorda que tant la teva àvia com el teu pare creuen en tu i també han vist coses que no els ha agradat. Confia en ells i explica'ls la situació. Entre tots tres potser podeu buscar la millor solució per tu. No sé on viu la teva àvia, però contempla l'alternativa d'anar a viure amb ella, o traslladar-te un altre cop amb el teu pare a Igualada. Sé que és dur per tu, però has de buscar la manera d'estar segura i el teu pare et pot protegir.
Un cop hagis parlat amb ells dos, pots recórrer també al teu tutor o tutora de l'escola, ja que ells també són responsables de la teva educació i del teu benestar. Des de l'escola poden ajudar-te parlant amb la teva mare i informant-la de què està passant a casa.
Finalment, un altre recurs que també pots utilitzar és la Tarda Jove. És un espai gratuït on pots demanar ajuda i assessorament en el teu cas. Segurament ells també activaran els protocols que creguin necessaris per allunyar-te d'aquesta persona.
Et passo la llista perquè puguis mirar quin és el més proper a casa teva:
http://sexejoves.gencat.cat/ca/si_vols_mes_informacio/centres_i_serveis/unitats_datencio/
">
#FW_bloc_71ba607b-3e46-11e4-8a04-005056339af7_4
Crec que estàs sent molt valenta, però ara cal que demanis ajuda a les persones del teu entorn. Tu sola no pots gestionar aquesta situació. Entenc que potser et faci por explicar-ho, però creu-me que és molt millor que viure amb aquesta angoixa constant, aquesta por constant i sota aquestes amenaces. Ningú es mereix viure sentint-se abusat i per tant, necessites agafar forces per buscar algú que et protegeixi.
Si necessites posar-te en contacte amb nosaltres, pots enviar-me un correu electrònic a l.sala@interpersonal.cat
Una abraçada molt forta! Espero notícies teves!
Laia Sala
www.consultajove.cat