ho he deixat amb el meu novio
hola, fa unes setmanes que ho he m'ha deixat i estic fatal i nose que fer tots els professors em diuen que no m'entero i ja no soc com abans, a ell encara l'estimo i el trobo molt a faltar. Ell ho ha volgut deixar i crec que d'aqui poc estarà amb una. Vull tornar amb ell que puc fer? Gràcies
InterPersonal

Hola juuls! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sentis trista i no tinguis ganes de fer massa cosa aquests dies. Les ruptures venen acompanyades d'aquests sentiments i emocions. T'has de donar una mica de temps i veuràs come t vas recuperant. Alhora t'has d'esforçar a fer coses amb les amigues i distreure't!! Molt important!! Fer que torni una persona és complicat, erpquè no depènd el nsotre control. és una cosa que decideix l'altre i si algu no té ganes d'estar amb tu, que tornes perquè tu ho vols i ho exigeixes, no garanteix que la relació fos sana i anés bé. Pots aprlar amb ell de com et sents, però això no vol dir que ell estigui obligat a tornar amb tu. Sóc situacions difícils, el dolor també forma aprt de la vida. Però com més t'ocupis de tu amteixa, de valorar-.te i de distreure't amb les coses que et fan feliç i t'agraden, més ràpid sortiràs d'aquesta situació i faràs que me´s eprsones s'apropin a ala teva vida! ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.ELisabet AUlet Psicòloga