...
Últimament estic molt baixa d'ànims i no és per la regla, tinc 15 anys i n'estic farta de tot, de l'institut, d'anar a classes, de la pressió dels meus pares...
Sóc estrangera, pell morena i gràcies a això he tingut que suportar una sèrie de coses però sincerament ja no tinc forces per seguir...
Que m'aconselleu per almenys fer una mica més feliç la meva vida? Encara que sigui poquet.
Petons.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. És cert, a vegades hiha èpoques que sembla que tot ens caigui a sobre. Pe`ro confia en la teva força per recuperar-te!! Tots en tenim si ens ho psoem fàcil. Per tant, en aquesta situació pots fer: és important compartir que et sents així amb gent important ( no parlar-ne tot el dia perquè hi acabaries donant masses voltes, però si compartir sentiments), pensa cada dia què pots fer per viure amb alegria, busca i demana ajuda sense por i així veuràs com els altres et poden donar idees epr solucionar problemes, explica els teus apres calmadament que et preocupa la pressió que et pose, fes coses divertides amb les amigues, fes alguna activitat extraescolar que t'agradi i t'ajudi a evadir-te de tot una miqueta, fes una mica d'exercici o balla, etc. Hi ha mil idees per fer-nos la vida més divertida!! I si t'és moltdíficil sobretot parla amb alguna persona important o planteja als pares o professors o algun adult que hi tinguis confiança que necessites ajuda per tot el que has hagut de fer front últimament! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.ELisabet Aulet Psicòloga