Ajuda
Hola adolescents, necessito ajuda urgent!
El meu problema és que des de sempre jo tinc acceptat que no sóc una persona per la qual la gent es girés pel carrer i em mirés.
Però es que tic quasi 18 anys i mai he tingut parella, és a dir me "liat" amb tres nois i amb un d'ells vaig estar de "rollo" però és altres dos són dos nois que vaig conèixer i em vaig liar, i ja esta.
I el noi que m'agrada un amic de fa anys, del qual fa dos anys que estic boja per ell ara surt, des de fa 7 mesos, amb una amiga meva, que ella sabia que m'agradava.
I bé l'intento oblidar, perquè és que mai he tingut possibilitats amb ell, ni amb cap noi, ja que no sóc especialment bonica. I nose que fer per poder trobar algú ni com oblidar-lo
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Anem per passos:
Primer de tot preguntes sobre com oblidar a una persona que t'agrada des de fa temps, però que actualment té una relació amb una amiga teva. Per oblidar a una persona sovint el millor és agafar distància. En el teu cas potser és més complicat, ja que com dius està sortint amb una amiga teva i és possible que en alguns moments coincidiu, però una de les coses que podries fer, és intentar evitar coincidir amb ell, podries intentar veure'l el menys possible, no parlar amb ell per les xarxes socials ni mirar les seves fotos de Facebook, ni aquestes coses que acostumem a fer quan estem enamorades d'alguna persona. Pot semblar difícil però sovint la distància és la millor manera per oblidar a algú i per obrir-nos a conèixer gent nova.
Per altre costat dir-te que no has de preocupar-te pel fet que amb 18 anys no hagis tingut parella. Moltes de nosaltres tardem més a trobar una persona amb qui tenir una relació, i això no va lligat a si som més o menys boniques (ja que si vas pel carrer, veuràs que no sempre són les noies més boniques les que estan en parella).
Això és qüestió de paciència, de no voler córrer, de saber que a tots ens arriba el moment, i quan arribi hem d'estar preparades per gaudir-lo al 100%. És important que ens estimem a nosaltres mateixes, ja que així ho transmetem a la resta de la gent. En el teu cas, si fa tant de temps que estàs enamorada d’aquest noi, també és normal que no t’hagis obert al 100% a conèixer nova gent.
Molts ànims!
www.consultajove.cat