Pes...:(
Tinc 14 anys, mesuro 1,59cm i peso 52kg... Totes mes amigues son mes altes que jo i pesen molt menys... De panxa em vec be, pero les cames les tinc molt gordes, aquest pes es l'adequat o hauria d'intentar aprimarme? I que puc fer per tindre unes cames més primes?
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! Si aprimessis, de fet, podries tenir molts problemes de salut. Per una altra banda, aprimar només una part concreta del cos, com les cames, no és possible, però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames, menjant equilibrat i fent esport habitualment. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos i mantenir un bon tipus. Si vols treballar cames especialment, fes bicicleta, patinatge o step, per exemple. I molt important, no et comparis amb les altres noies, ja que el ritme de creixement és diferent en cada persona i encara tens molts anys per davant per créixer. A més, cada persona és única, especial i irrepetible, i en això està la gràcia precisament, en ser únics. Si no fos així seriem cromos repetits i seria molt avorrit. Molts petons!!