"amigues"
Fa tres messos vaig començar a sortir amb un tio que li molava a una amiga meva i al principi pensava que no m'enamoraria d'ell, que impossible, pero al final em vaig pillar molt i al cap de poc vam començar a sortir, aquella amiga es va enfadar pero uns dies despres ho vam solucionar, ella no ma parava de preguntar tot i jo li explicava perque sempre hem tingut molta confiança i no em veia capaç de mentirli, ja fa 1 mes que ho vam deixar amb ell, pero mentre sortiem vam fer de tot menys perdre la virginitat, i tot aixo a ella li vaig explicar... Quan vaig deixar de sortir amb ell vam estar 2 setmanes molt be amb la amiga pero dspres ella va començar a sortir amb un que era el meu beffo,i jo sempre parlava amb ell, cosa que la molestava i no em parava de treure el que havia passat amb el meu ex, jo ma vai cansar de que ma tractes de puta i li vaig dir que en parlesim, vam parlaru un dia i ho vam areglar tot, la semana següent, despres d'entreno em vaig quedar amb ella al portal parlant com fem sempre, estavem com sempre, fent el tonto, escoltant musica, jo explicantli coses... I al cap d'un rato ma va demanar si li deixava el mobil un segon, i com sempre li vai deixar sense problema, resulta que ella lo unic que volia era veure la meva conver amb el seu novio, quan la va haver vist va dir que tenia presa i va marxar, el següent dia d'entrenu tambe ens vam quedar al portal i ella ma va dir que ho volia deixar amb el novio i ma va explicar tot de coses, en aquell moment ma va obrir ell i ma va dir que havia discutit amb ella i ma va pasar captures, les quals no vaig mirar aleshores perque hi havia moltes, al arivar a casa les vaig mirar i vaig veure com la meva "amiga" li deia a ell que jo no li caic be i que soc una puta... Li vaig dir que perque deia aixo a les meves esquenes quan en teoria haviem arreglat el problema i ella ma va dir que aquell dia estava rallada i que ho sent molt, pero amb aixo m'ha demostrat que es una falsa i dubto que tornem a ser amigues perque no podre tornar a confiar amb ella, pero igualment ens veiem cada dia a basquet i anem amb el mateix grup d'amigues, no vull que sigui incomode pero jo no vull a una falsa com amiga, que puc fer??
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Doncs el que has de fer només pots saber-ho tu. Si creus que no pots entendre-la ni perdonar-la, ja que, com dius, t'ha demostrat que és una falsa, doncs intenta mantenir les distàncies. Si no vols que sigui incòmode sempre pots intentar tenir una relació "cordial" en la que pugueu estar juntes al mateix lloc sense discutir, encara que no tingueu una relació com abans. És normal que si ara estàs molt dolguda, ho vegis així, deixa passar el temps, deixa que passi una mica l'enfado i després ja decidiràs com afrontes aquesta situació.
Molts ànims!
www.consultajove.cat