Preguntaa🙋
Holaa! Això no és una pregunta de les que et fan normalment sino que a mi, m'agradaria estudiar també psiquiatria i centrar-me enanorèxia i bulímia, imatge,etc. I et volia diferent unes preguntes.
-Vas estudiar medicina i després especialitzar-te o vas estudiar psiquiatria?
-Saps quines són les millors universitats per estudiar medicina? I especialització en anorèxia i bulímia? I per psiquiatria?
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Jo vaig estudiar psicologia, després vaig estudiar un màster (però no especialitzat en trastorns de la conducta alimentària, ja que aleshores ni tan sols n'existia cap. Ara sí n'existeix un especialitzat en trastorns de la conducta alimentària que el fa la UB, i que està dirigit a psicòlegs i psiquiatres). Si vols treballar en l'àmbit de la salut mental, ja sigui amb persones afectades per un trastorn de la conducta alimentària com persones afectades per altres tipus de trastorns, pots estudiar psicologia o psiquiatria. El que fan uns i altres és complementari però diferent. El psicòleg treballa aspectes cognitius, emocionals i comportamentals i el psiquiatra s'ocupa més aviat de temes mèdics, farmacològics i neurològics. Qualsevol universitat de Catalunya és un bon lloc per estudiar tant medicina com psicologia, quan hagis de triar pots visitar-les i així prens una decisió. MOlts petons!!