*
Ultimament ho estic passant molt malament, no puc oblidar al meu ex y el veig cada dia, em parlo molt amb un altre noi y se que podria estar amb ell y em tractaria genial, però no puc passar pàgina i deixar enrere tot el que sento per l'altre. És com "ni contigo ni sin ti", ja que algun cop hem quedat, però se que no passarà d'això i, tot i que vull oblidar-me d'ell i enamorar-me d'algu que m'estimi de veritat i em tracti com em mereixo, per una altra part no vull deslligar-me d'això, d'ell, ja que és la persona que més he estimat mai i se que no tornaré a estimar ningú com ell.
Alguna recomanació o consell? Se que el que hauria de fer es passar pàgina, però no puc, i no se si vull.
InterPersonal

Hola! Deixar enrere una relació no és fàcil ja que tot i que el trencament es pot donar en un moment, els sentiments necessiten més temps per deslligar-se. El fet que ja no estiguis físicament amb la teva anterior parella, no vol dir que de cop hagis deixat d'estimar-lo. Jo et recomano que deixis passar el temps, ja veuràs que de mica en mica t'aniràs reposant. a vegades per aconseguir superar-ho és bo allunyar-te d'aquesta persona un temps per ajudar al teu cap a deslligar-se'n, vull dir que si el veus cada dia i continues fent activitats amb ell, la separació serà més llarga i dolorosa.
I pel que fa a tornar a estimar algú... no pateixis segur que arribarà de nou l'amor a la teva vida, tot i que ara potser no ho vegis així, a la llarga aquesta relació que s'ha acabat passarà a ser un record bonic de la teva vida i estaràs llesta per tornar a començar.
Ànims!Marina Marull Psicòloga a InterPersonal Vic. www.interpersonal.cat/marina.marullpsicologa@facebook.com