Millor amiga pum pum!♡
Holaaaa
Tinc tanta mala sort tinc una millor amiga i me lestimo molt.El problema es k a primaria ja stavam a classes separades pero ho portavem be pk ens veiem moltisim al menjador pero ara a linsti ens a tornat a tocar separades!!! I no se pk pero sento com si stigesim mes distans segim sen millors amigas i nem parlat i usigi ens portem molt be pero es aixo k sembla com si no ens vaigesim tant a part els
seus pares no la deixen kedar gaireee k faig!!
P.D) ella fica molt de la seva part pero no li sembla k estigem tant distans...
perdo per les faltes!
Graciesss!!!♡
InterPersonal

Hola ulletsblaus,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Quan sentim que alguna persona important s'allunya una mica és molt normal que ens angoixem. De totes maneres, perquè no aprofiteu aquesta situació per conèixer nova gent? Relacioneu-vos amb gent de la classe i aprofiteu les estones que us veigueu per explicar-vos coses més personals, per exemple. És important que no visqueu les hores de classe amb patiment per estar separades, sinó que hi doneu un gir!
Pensa que en l'amistat el més important és la qualitat, així que procureu que les estones que estigueu juntes us ho passeu bé i estigueu totes dues còmodes! Així serà més fàcil portar aquesta situació!
Una abraçada
www.consultajove.cat