Vull aprimar les meves cames
Hola, soc una noia de 15 casi 16 anys peso 60 i poc nose si aquest pes es l'adequat per la meva edat pero jo hem veig molt grasa i no m'agraden les meves cuixes, a l'hora de comprar pantalons tinc molts problemes per aixo i no trobo la manera de que aquesta mania marxi... vull aprimar les cames i tenir bon fisic. Per que tambe hem fa molta rabia que a traves de la pagina de Ask.fm hem diguin que soc una gorda i una foca i que si surto al carrer trencare el terra... La pagina ja la he tancat pero encara i aixi segueixo menjantme el cap amb tot el que m'ha arribat a dir la gent fins ara. M'agradaria poder apuntarme a algun gimnas pero no es pot , tambe tinc una dieta equilibrada i menjo l'ho just ni mes ni menys pero sento que no es prou.. Que puc fer? Moltes gracies, petons.
Sara Bujalance

Hola carla.reina! 60 quilos és un pes normal per a una noia de 15-16 anys, així que quedat tranquil·la i oblida tot el que et van dir a ask.fm Pensa que molta gent insulta només per "diversió", de forma que no miren si el que diuen és veritat o no, sinó que només ho fan per molestar. És a dir, que a ask.fm diguessin que eres grassa no vol dir que sigui veritat, només t'ho deien per fer-te sentir malament, així que passa d'ells. L'únic que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment. Per fer esport no cal que t'apuntis a un gimnàs, pots sortir en bici, quedar amb els amics per jugar a futbol, bàsquet... patinar, etc. Molts petons!!