pro ana
Tinc 14 anys i crec que sóc annorexica. Tinc una obsessió amb el pes i amb el meu cos, avegades em salto apats i no menJo i quan menjo em castigo i em faig talls. Hi ha una vaueta dins meu que em diu que no mengi, que estic molt gorda, aquesta veu em guia i faig el que ella vol, però en part vull fer-ho perquè crec que estic molt gorda. Peso 57 Kg i medeixo 1,72m. Estic molt malament mentalment, estic boja? Si els hi dic als meus pares m'ingresseran en un centre?
Sara Bujalance

Hola elsa! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, em sap molt de greu que estiguis patint d'aquesta manera. Per acabar amb aquesta veueta dolenta el que has de fer és parlar amb els pares, com abans hi parlis molt millor perquè com més aviat rebis ajuda menys probabilitat hi ha de que hagis d'ingressar. Sé que pot costar fer-ho, però has de parlar-hi. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que deixat ajudar, d'aquesta manera recuperaràs el control de la teva vida i aconseguiràs estar bé. Molts ànims i molts petons!! (També ens pots trucar a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09)