Ajudaa😞
Holaaa!!!es el meu primer cunsultori i em fa vergonya...
El cas esque tinc 13 anys medeixo 1,61 y estic prima , pero les meves cames diuen el contrari.
Son unes cames gordes lletges i no m'agraden gens😞 Els meus companys diuen que estan be, que per pesar 48kg les cames estan be (encara no e crescut i em vec un tap).Les noies de la meva clase estan MOLT primes i altes.... En canvi jo soc tot lo contrari baixeta i amb cames gordes...elles en el estiu ho llueixen pero jo no tinc gaire que lluir. He probat tot, herbes medicinals , tes per aprimar les cames , pomades ...Em podrieu recomanar algo per sentirme be amb les meves cames fent algun tipus d'exercici o alguna cosa aixi siusplau???
Moltes gràcies un petó😘😘😘😘😘
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar només una part del cos, com les cames, per exemple. Però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames, menjant de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fent esport habitualment. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Fent esports com bicicleta o patinatge treballaràs cames especialment i això t'ajudarà a veure't bé. De totes maneres, encara tens molts anys per davant per créixer, tingues paciència i dóna-li temps al teu cos per desenvolupar-se, ja que encara has de fer "l'estirón". Molts petons!!