necesito ajuda, siusplau es urgent
El cas es complicat, aquest estiu vaig començar a tenir problemes amb la meva parella, quan va amenaçar a un amic meu i una amiga meva. Ultimament ens barallem amb molta freqüencia fins arribar al insult (ves a f* amb aquell, xupes p* per les cantonades del carrer...) i ens acabem reconciliant perque ens estimem pero despres i tornem. No se si son actes de pasivitat i masclisme, pero senfada quan no puc quedar perque ja he fet plans, i em fa sentir inferior quan discutim. No se que fer perque l"estimo molt. Ajuda siusplau. Petons adolescents!
InterPersonal

Hola BillySandra!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Les relacions de parella sanes s'han de basar en el respecte mutu. Ningú, sota cap circumstància, pot insultar-te, ni fer-te sentir inferior. Totes les parelles discuteixen, a vegades per tonteries, però mai s'han d'arribar a aquests límits.
Has de tenir en compte que quan estem amb algú, és per estar millor. A vegades, és difícil prendre segons quines decisions, i més quan hi ha sentiments forts entre mig, però t'has de fer respectar i no pots permetre insults ni amenaces de cap tipus.
Ànims i no permetis que ningú et tracti malament!
Una abraçada,
Mariona Busto
www.consultajove.cat