Boja per un noi :/
Hola, fa ja uns anys que estic molt colada per un noi de la meva mateixa edat, he sortit amb latres nois pero mai el que he sentit per un noi ha estat tant com el que sento per aquest noi, el cas és que el vaig conseguir oblidar l' estiu passat però ara l' he tornat a veure i el veig cada setmana i crec que m' està tornant a agradar però no ho vui acceptar. Ell ja sabia que jo abans vaig estar colada per ell però ell mai ho ha estat per mi. Per ell sóc una amiga de confiança però no se que fer per ser alguna cosa més per ell ja que realment és una de les coses que més m' agradaria. Si us plau, necessito consells per agradar-li i que vegi alguna cosa en mi la qual li faci canviar d' opinió i veure'm com més que una amiga. Jo ara el que intento és no estar tan darrere seu i almenys jo crec que ho estic fent bé. Moltes gràcies!! Espero que em respongueu aviat :)
InterPersonal

Hola Guadalupe!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Entenem perfectament com et sents. A vegades l'amor no és correspost i això costa d'acceptar, però no en tenim un altre. Hem de respectar que aquest noi només et vegi com una amiga, i si estar en contacte amb ell et genera patiment, posa una mica de distància. Tot i així, expliques que ell sabia que abans t'agradava, però potser no sap que et continua agradant en l'actualitat. Pensa que ha passat el temps i ell t'ha vist amb d'altres nois, i potser pensa o creu que tu ja no estàs interessada en ell. Ell també pot haver canviat d'opinió!
Què pots fer per agradar-li? Ser tu mateixa, encara que soni molt típic. És la millor carta de presentació! Interessa't per les seves coses, les seves aficions... busca punts en comú, afinitats. Però si finalment ell només et veu com una amiga, ho hauràs de respectar.
Una abraçada i molta sort Guadalupe! :)
Mariona Busto
www.consultajove.cat